I get what I want

Hej på er alla! Har ett hyfsat internet, hur bra? Väldigt. Är iaf på landet och deppar. Helt jävla genomförkyld, så blir troligen ingen skola på måndag om jag inte bättrar mig något kopiöst! Vilka coola ord jag börjat använda. Kanske börjar växa upp och snart beter jag mig kanske som en 16 åring? Man kan ju hoppas. Eller inte. Årets skämt. Kommer hem någon gång imorgon. Får se om de blir mer uppdatering från mig eller inte. Inte bestämt mig än.
Dock har livet blivit lite bättre! Min morfar är underbar, så söt haha. Han har skaffat ny mobil (man undrar hur han ska klara en mobil som e bättre än min). Var iaf grymt fashinerad av gps'en igår. Satt som ett barn med den, skrek om vi körde fel eller åkte förbi nån annan väg. Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0