Min kommande vecka:

Måndag: idrott & gym, tyska glosor + kunna texten, två sidor i matteboken, match på kvällen.
Tisdag: orienteringsdag, stanna kvar i skolan och plugga, bollträning på kvällen.
Onsdag: samhällsprov
Torsdag: kemiredovisning på svenska OCH på engelska, biologi läxförhör/prov, 20 sidor i boken + anteckningar osv. Fysträning på kvällen.
Fredag: engelskaläxa - kunna 100 verb i 3 olika former. Match på kvällen.
Plus allt det här så ska jag försöka hinna träffa kip, åka till sköndal och umgås med min bror & hans tjej, umgås med Ioanna någon dag efter skolan, hjälpa min bror med plugget, åka till stan och köpa en skinnjacka. Herregud efter nästa vecka så kommer jag va helt död. Kriga jaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0