det var bra då - vi var barn då



Shooooo habibis. Sitter helt ensam och knarkar ison & filles bästa låtar. Kom hem för snart en timme sen. Började 8:40 imorse, samhälle, tyska, lunch, matte och sist matteprov. Det va gaaaalet svårt. Jag har aldrig gjort så dåligt på ett matteprov som jag gjorde idag. Svarade på 8 av 9 frågor, men va inte säker på alla. KNAS. aja det är bara plugga som ett djur till nästa prov, matte är ju ändå viktigt. Åt precis nudlar, lyxmiddag sådära. Skönt att inte har några läxor till imorgon. Plus att vi bara har matte 8:30-10:30, sen slutar vi. Naaaajs bror. Ska nog dra in till stan eller något, äta med fina vänner och bara njuta. Sen träffa Kip när hon slutar skolan. Känner på mig att dagen kommer bli riktigt tung. Men nu ska jag bara njuta av att jag inte har nåt plugg, ingen träning och inga föräldrar hemma. Det här ska jag göra resten av kvällen:

ta ett långt & varmt bad
tvätta bort sminket, hårinpackning, noppa ögonbrynen, raka benen osv
kolla bloggar & fb
ringa min bror från en annan mor
checka om det är nåt bra på tv
välja kläder för imorn - sparar så sjukt mkt tid
somna till min spotifylista - basic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0