are u holding back, just the way I do?

Bild från idag, I think. Hola amigos. Känns som bloggen börjar bli lite tråkig. Blir ungefär såna här inlägg varje dag: hej-skolan-mat-träning-sova. Väldigt intressant. Men så är min vardag just nu. Min dag lite kort då. Gick upp skit tidigt eftersom att jag trodde att vi började 8:10, men nej vi hade ingen labb så vi började egentligen 9:45. Fick alltså vänta skit länge. Men det va egentligen bara bra eftersom jag inte gjort kemiläxan, så den gjorde i ljushallen tillsammans med de andra som kom för tidigt. Pratade lite med force också, som va ganska seeeeen haha. Hade iallafall eng, kemi, lunch, biologi, svenska, samhälle. Juste på biologin så kom det in en kille, någon lärare i skolan, med en kartong med sex st kyckling. Eller typ hönor & tuppar. Alltså levande! Ni skulle sett när han lyfte upp de ur kartongen & ställde de på kartedern. Jag ba: vaaaaa de lever ju?! så började alla skratta.... Men det va skit kul faktiskt. Jag va en av få som vågade klappa/bära de. Skit gulliga ju! Sen tog jag sällskap med ishak på tuben, basic. Fick springa för att hinna med tåget, standard. Vi kommer ha bäst kondition efter de här 3 åren, efter alla gånger som vi får springa & alla trappor vi går upp/ner för i skolan. Tuuuungt. aja dags att runda av. Min kväll kommer bestå av egen fysträning, läxor, tv & marängswiss glass. Låter helt okej faktiskt. Puss på er finisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0