Tänk om...

♥ Min mamma & pappa hade bestämt sig för att pappa skaffa ett barn. Då hade jag inte haft någon lillebror...
Himlen va grön, solen va rosa & havet va gult. Knaaaaas.
Jag bodde i USA. Fan va najs det skulle va!
Jag var i något varmt land just precis nu, ååååå vad jag skulle njuta.
Jag kunde sjunga. Då skulle jag söka till idol & vinna hela skiten jaoooo.
Det inte fanns något som hette krig. Hur skulle världen se ut då?
Jag va kille. Då skulle jag behandla tjejer med samma respekt som jag har till min mamma.
Jag va blind. Då skulle jag nog bara umgås med folk med fin personligehet, eftersom man inte kan falla för utseendet.
Jag va vuxen nu. Hade eget hus, familj, bil, jobb osv. Skulle lätt välja det framför skolan just nu.
Pappa helt plötsligt blev skit generös och gav mig pengar för att han tycker att jag är en sån underbar dotter! Man kan ju drömma iallafall haha.
Fotbollen inte var en del av min vardag. Vad skulle jag då göra med all tid?
Ibland borde man inte tänka så mycket. Men det kanske också va roligt att tänka "what if..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0