stressad trött sjuk hungrig kall glad beslutsångest

Alla de känslorna samtidigt. Fattar ni hur jobbigt eller?! Är skit stressad & har beslutsångest för jag inte vet vad jag ska ha på mig. Samtidigt så är jag sjukt hungrig, skit trött & är förkyld, börjar kanske bli sjuk. Meeeen samtidigt är jag helt glad eftersom det är insparksfest om ca 2 timmar! Ska möta ishak där eller vid slussen. Sen träffar jag nog ioanna och sen sara och gänget. Tar kanske samma tub som force också, vi får se. Orkade ärligt inte vara med några innan, eftersom att jag inte mår jättebra. Vissa förar innan osv, så vi får väl hoppas att de inte har alkoholtest haha. No problem for me anyway. aja kort om min dag hittills också: samhälle, tyska, lunch, matte, sv/studieteknik. Kollade på sagan om ringer på svenskan, somnade och blev väckt när lektionen va slut. Slutade runt 16:30 tiden. Följde med ishak och köpte biljett och sen drog vi hem. Chill dag. Ska börja fixa mig & bestämma kläder osv. Sover hos sara sen, najsnajs! Så det blir väl mer bloggning imorn. Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0