skulle dö för att ha nån av bilarna i filmen !

Dålig bloggning idag, sorry for that. Hade match med f18, alltså inte mitt lag, förlorade med 11-0 hahaha. Min bror och några vänner var där och kollade, gulligt av er. Drog hem direkt efter. Min mammas bästa vänner är här just nu. Åt förrätt, varmrätt & efterrätt. Älskar min mammas mat! Tog på mig uggs & min fjällräven jacka och gick ner till ica med min bror, hyrde två filmer & köpte kakor. Lördagsmys sådära. Kollade på fast and furious 5. Bästa filmen jag sett på länge faktiskt. Ska kolla fb, checka lite bloggar och sen sova. Har galet mycket plugg som måste göras imorgon. Plus att jag ska en sväng till årsta och sen kanske träffa yasmine. Så vi hörs mer imorn helt enkelt. Puss  godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0