rubriker är onödiga

Funderar på att köpa en sån här fjällräven jacka, fast svart. Jag vet att alla ni tänker fjortis. Men helt ärligt så bryr jag mig inte. De där jackorna är skit sköna & varma, vem behöver inte en sån jacka när sveriges vinter bara blir kallare för varje år? Tja fan! Mina föräldrar spelar wordfeud mot varandra, helt seriöst. De lyssnar inte ens på vad jag säger, helt koncentrerade på spelet. Herregud... Ska börja fixa mina saker inför skolan imorgon. Välja kläder, ta fram idrottskläder, handduk, smink, skolböcker osv. Så blir det inte så stressigt på morgonen, plus att jag kan sova längre. Bra tips faktiskt! Säger godnatt med det här inlägget. Sov bäst finisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0