Right now @ my place

Heeeeej. Dagen blev inte riktigt som jag tänkt, men det blev bra ändå. Skulle egentligen till stan och äta lunch, men det va kycklingklubba i skolan, så vi åt där istället. Hade bara matte lektion kl 8:30-10:30, sen slutade vi. Åt nån timme typ, sen hjälpte jag min turkbror att rätta sitt prov så att han skulle få G, eller E som det heter nu. Va kvar i skolan rätt länge efter vi slutade, chillade med ishak, karoukh, mike & jonthe. ååååå vad jag älskar en del av min klass, mest killarna. Medan vissa har noll socialkompetens, de kan ju inte ens prata. Herregud. aja sen tog vi tuben hem. Skulle träffat Kip, men jag hade så mycket att fixa hemma, plus en biologiläxa som jag hade glömt... Så jag träffar henne i helgen istället! Men nu har jag massa skit att fixa, dammsuga & städa står först på listan. Hey hoe lets go! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0