random bild ur arkivet

Hej där! bara en snabb uppdatering. Träffade ju som sagt jennifer. Hon hoppade på mitt tåg i dalen och så åkte vi vidare mot tc. Gick av där och bara gick haha. Kom till gamla stan, sen ändå bort till slussen. Satte oss på seven eleven och "fikade" & pratade om allt. Sprang ut därifrån när vi såg newkid. Så jävla snygg. aja köpte en svart body på h&m och sen gick vi vidare. Alla cafeér va typ helt fulla med folk, så vi gick vidare istället. Gick enda från slussen till globen och sen vidare till dalen. Sa hejdå vid sandsborg, tog tunnelbanan till tallkrogen och nu är jag hemma. Eller jag kom hem för ett tag sen, men aa. Ska plugga tyska glosor som jag har tills imorn, eller så ska jag ner till ip och träffa några kompisar. Läxan är ett måste, men samtidigt så är det inte så lockande haha. Dags att runda av. Puss hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0