orkar ej blogga, meeeen gör det ändå



ååååå saknar människorna & sommaren. Ja ni kan ju läsa rubriken, så ni förstår vad jag menar. Orkar egentligen inte blogga, är bara så trött av skolan. Plus att jag fick stå i kö i en halvtimme för att kunna köpa miniräknare. Herregud. aja min dag i några ord: vakna, fixa mig, äta, springa till tuben, biologi, kemi, lunch, matte, mentorstid, fixa miniräknare, tuben hem. Riktigt intressant dag. Ska ut med hunden snart, sen måste jag ta tag i matteläxorna. Förresten så hatar min matte/kemi lärare mig haha faaaan. Jag & ishak har tydligen pratat för mycket på lektionerna... aja får smöra lite extra hihihi. Intressant inlägg, rundar av här. looooove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0