mina senaste dagar

Onsdag: Var ju som sagt på insparksfesten i söder mälarstrand. Både bra och dålig enligt mig. Mamma va snäll och skjutsade mig dit, hämtade upp ishak vid slussen och åkte dit. Träffade också david som jag inte sett på länge, trevligt! Åkte hem med sara runt halv ett. Kom hem runt 1, åt lite, gjorde iordning oss och sen snackade oså. Somnade runt två-halvtre.
Torsdag: Vaknade hos sara, började kl 8:10, va helt död haha. Men hennes mamma hade fixat frukost och så, bääästa. Försökte vakna med ipoden, brukar hjälpa. Sen va det bara skola som vanligt. Drog hem direkt för att hinna till fysträningen. Men när jag kom hem så sa mamma att jag inte fick träna för att jag va förkyld oså, så det blev plugg istället. Somnade tidigt den kvällen.
Fredag: skola som alltid, bara vanliga lektioner. Slutade runt 14, drog hem direkt och hjälpte pappa att städa. Sen drog jag in mot stan för bio med bästis, hon hoppade på min tub i gullmars och sen rulla vi vidare mot söder. Träffade fina daniela på tuben också, åh va jag saknar henne! Åt på donken, standard. Köpte godis & läsk och kollade på filmen Jag saknar dig. Åsikter kommer i ett annat inlägg. Kom hem runt 21. Filmmys med familjen och sen sängen.
Lördag/idag: blev väckt runt 8-tiden, lite för tidigt men aa. Match med f18 & cami grönis, mot djurgården på stadshagen. Naaaajs. Får skjuts av cami så jag måste va på ip lite efter 10. Ska äta och fixa mig. Vi hörs senare. Kärlek & respekt /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0