Men tjena tjejer o killar!

Dålig bloggning av mig under helgen. Men det sa jag ju redan i fredags, dock blev det inget igår heller. Kan dra allt snabbt.
I lördags hände lite hemligheter, men sjuuukt roliga hemligheter! Okej, hade nollning. Nu vet ni. Men det var faktiskt riktigt kul! Dock tror jag våran va ganska snäll om man jämför med andra. Fick i mig lite för mycket o att komma ner för hammarbybacken full när det e kolsvart o halt är inte det lättaste! Fick hjälp av en sjukt snäll kompis! Ska tacka han så fort jag ser han eller säga förlåt för hur drägg jag var... Nått sånt! Slutade iaf med att jag åkte på rumpan ner för halva backen. Smidigt o bra! Rekomenderas inte.
På söndagen mådde jag förvånansvärt bra! Lite stel efter all klättring. Men inget mer! Kollade på brorshans match ute i saltis. Gick sådär, förlorade med typ 4-3. Därefter tjockade jag mig och checkade av Akward och Jersey Shore.
Dagen har bestått av mycket skratt. Mer orkar jag ej ta upp. Många roliga sms har även skickats från min mobil. Ska checka lite på fb, sen vet jag inte. Kanske plugga?
Blir dålig bloggning imorn oxå eftersom jag har insparksfest. Taaaaggaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0