ju mera de spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma

Men tjena! Skola som vanligt idag, bara kemi, lunch, matte & mentorstid. Chillade kanten med grabbarna, gick till konsum och köpte latte och sa sen hejdå till force som skulle hem. Gick tillbaka till skolan och pluggade matte i 2 jävla timmar. Hade skit svårt att koncentrera mig, men det funkade ändå. Fick mycket gjort, lärde mig lite och hade roligt som vanligt med min turk. Tog tuben hem, men farsta strand tågen gick inte så jag tog sällskap med ishak till gamla stan och sen åkte jag hem därifrån. Har ätit och jaaaa inte gjort nånting alls. Träning som vanligt ikväll, naaaajs. Sen ska jag sova tidigt eftersom vi har skolfoto kl 8 jävla 00 på morgonen. Skjut mig tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0