jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen

Mitt fina konstverk. Driiiiiiver. Bilder som jag skrev ut med fotoskrivaren som pappa köpte till mig för nån månad sen. Satte upp några bilder på väggen, blir faktiskt riktigt snyggt! Hej förresten! Min lillebrors match va sämst, helt ärligt. De förlorade med 2-1, mot ett lag som de i vanliga fall vinner över. Sen drog jag hem och sov nån timme. Åt nudlar till frukost/lunch. Sen åkte jag & mami till sickla för att fixa nödvändiga saker. Kom hem med svarta tygskor, ett till ämnesblock, pennor, naturgodis, vitamindricka och stopp&väx, behövs verkligen! Ska sluta bita på mina jävla naglar. Inget intressant att berätta. Sååååå ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0