jag var den objudna gästen

Bloggen har fått en ny header. Sämst fantasi, men ville ha nått nytt. Inte för nån bryr sig. Nu ska jag äta. ALLA ANTECKNAR. Fick nyss ett fint litet samtal (därför jag pausade skrivningen lite (vilket ni självklart märkte)). Bra jag e, parantes i parantesen! Fick iaf veta att vi har en fin sovmorgon imorn. Klagar inte. Ska senare ner till ip, möta emma, köpa thai mat av den söta thai killen i thai vagnen (många thai höhö) sen kolla Emils match. Kan ju lika gärna gå ut o göra mig lite mer sjuk, ska ju ändå till skolan imorn. De läsare som inte känner oss som skriver måste spikat tro jag är ett psykfall. Vilket jag oxå tror många gånger. Hihihihihi. Bajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0