Jag ser att du ler

Lite snabbish om min dagish (låter som dagis?). Började dagen med sovmorgon till 10.30. Dock anlände jag inte i skolan förens 10.40 och dörren var då låst. Toppen. Fick senare sällskap utanför med Jossan och sen trillade även Chama och Malin in i outsider gänget. Blev insläppte runt 11. Nice. Svenska 2 timmar, lunch och avslutade det hela med livskunskap. Var en riktigt rolig dag! Därefter drog jag o några till (pallante skriva ut varenda namn nu) och fikade på NK. NK's priser på kläder får mig att svimma. Jag har efter x-antal besök där insett att min familj är fattig...
Till en av dagen höjdpunkter (fanns många fler): Checkade fb lite snabbt under pausen på svenskan. Har då fått meddelande från Daniel (som äger hundarna vi passar ibland). Han hade kollat min nya profilbild och sen skrivit hur han tyckte att jag skulle gå vidare med det hela för att bli modell. Haha ofta man ens kan se mig som modell!? Så vettefan om jag ska gå vidare med det. Troligen inte. Men ändå lite små kul! Höhöhöhöhö va gulligt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0