I wont let you get away

Tre fina bilder från insparksfesten.
Dagen så... Började med att jag som vanligt vaknade senare än jag skulle, men kom upp ur sängen snabbt som blixten då jag hade en Ashton länk i min logg. Dock kunde jag inte se klippet på mobilen så jag bokstavligen sprang ur sängen till datan. Pinsamt. Sen kom jag som vanligt sent till skolan, hade matte diagnos, var riktigt lätt. Följt av skit lektioner, eller italienskan e ganska kul. Historia läraren tog min mobil för jag spelade Wordfeud istället för att se på filmen som visades. Lyckat. I väntan på tuben träffade jag Chris och Jeppe, kul att träffa folk från gamla klassen! Saknar den fan lite. Men bara lite. Sen snabbt till stallet, skulle gått på Emmas match som började för 30min sen, men orkante. Förlåt. Lång inlägg så nu säger jag: ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0