I got time

Det här är ingen bild.


Smartass vid tangenterna. Jag e för jävla bra. Min älskade ritplatta som tjänat mig troget i cirkus 4 år är numera trasig. Veronica, du måste vara försiktig med dina saker! En liten note till alla er som äger en fin liten ritplatta: lämna den för-i-helvete inte på golvet, den kommer dööö! Så nu lever han sitt egna lilla liv. Dör o lever lite om vartannat. Gud så glad jag e! Sjuk är jag fortfarande. Låter som mitt liv leker vaa? Som grädden på moset har vi skolfoto imorn. Är extremt taggad eftersom jag ser ut som en uteliggare. Mitt ansikte e ett helvete, tror jag ska ha slöja imorn. Eller burka, så man bara ser ögonen. Åh vad jag älskar mitt liv! Nejmen de e helt okej mitt liv faktiskt. Finns vissa ändringar jag vill göra, men de fixar sig inom en snar framtid kan jag tänka mig! Så fort jag e friskare e jag ute o rensar barnorna på motståndare. You heard me bitch. Höhöhöhö, jag blir bara mer o mer cp. Meeeeeeen, har hört att de e en bra egenskap. Inte för jag fattar hur. Men jag ska tydligen vara en rolig prick. Eller ett sträck, venne vad jag e för form. Äpple? Nej skoja, de e en frukt. Ingen form. Bästa e att jag inte orkat radera nått jag skrivit, därför är inlägget långt och otroligt roligt. Eller inte. Jag kännde att jag ville att nån skulle läsa hela skiten jag har vart smart och gjort vissa ord feta, lite här o där. För sånt ska vara intressant har jag kommit på. Så alla ni som läst hela skiten och försökt komma på de viktiga i texten, hahahahaha, ägda kan ni vara. Texten är oviktig som satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0