I don't wanna go to bed mad at you

Webbcam bilder tagna nyss. Hej finisar! Är verkligen sämst på att blogga just nu. Men det är mycket som kommer före bloggen: skolan, fotbollen, familjen, vänner osv. Så jag bloggar helt enkelt när jag har tid. Söndagar blir alltid plugg dagar, standard. Har gått igenom alla sidor i samhällsboken och kollat igenom biologin. Hjälpt mamma i köket och sagt hejdå till pappa & cassie som åkte till fjällen idag. Skulle egentligen till årsta idag, men det blev lite knas igår så jag drog aldrig dit. Sen skulle jag träffa yasmine för att prata, men plugg och massa annat kom ivägen. Ska kanske ner till ip för att kolla match, men vi får se om jag orkar. Annars blir det bara chill & mys hemma. Vi hörs senare. Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0