honestly, what will become of me?

Hej, tjena, chaa, bajs. Orkar inte ta upp min dag. Men den var nice! Kan dock med glädje prata om min kommande fredag. Imorn alltså! Börjar 09:40 slutar 12:10 Helt okej enligt mig. Ska in till stan med Hanna direkt efter, sen möta upp Chama som slutar senare och köpa gym kort. Nu ska magen boooort! Weeehåååå. O tänkt inte ens tanken "hon behöver inte träna". Jag behöver träna, jag e van att träna, de e skönt att träna, jag mår bra av att träna! Pluuuus ni ser inte min kropp varje dag utan kläder, så ni ser inga förändringar. Höhöhö, fett aggresiv jag är... Ni får ta mig med en nypa salt. Ojsan, de där lät fel. Men de va ändå lite kul. Höhöh, borde plugga, prov imorn osv. Meeeeeen, jag e som jag e... Jag försvann snabbare än jag kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0