heeeeelt död i kroppen efter gårdagens träning

Bild från idag. Hej igen! Har fixat massa saker här hemma, inget intressant men aa. Min dag då. Började kl 8 med klassfotografering, pappa va snäll och skjutsade mig. Hade samhälle direkt efter och sen håltimme i 3 timmar. Drog till gullmars, mötte bästis och åkte vidare till gubbängen. Hälsade på i gamla skolan, träffade lärare osv och Jonna, malin, mathilda, dennis, samira och massa annat folk som man inte träffar så ofta. Myyyys. Åt där också. Sen vidare till konsum och köpte ostfralla & cola, tog tuben till skärmarbrink, sa hejdå till vero och bytte till skarpnäck tåget. Hade matteprov e-prov, riktigt lätt faktiskt. Blev klar på 20 min, kollade igenom allting och sen tog jag sällskap med ioanna på tuben.
Dagens roliga då: jag & ioanna med fotograferade utanför skolan, för att de skulle ha bilder till framsidan på skolkatalogen. Herregud va pinsamt hahaha. Sen va det nån ful trea som visslade och gav sitt nr till mig. Hoppas han inte väntar på att jag ska ringa hahaha pass. Jajaaaa dags att runda av det här långa inlägget. Talk to u later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0