Har aldrig bloggat såhär dåligt...

Som rubriken säger så har jag bloggat riktigt dåligt, senaste inlägget va i måndags på morgonen. Så tacka veronica för att ni har haft något att läsa! Ska blogga mycket bättre från och med, men samtidigt har jag haft anledningar till att inte uppdatera. Mina senaste dagar då.
Måndag: Dagen började så bra. Vaknade med skit bra humör och allt kändes bara bäst. Men sedan blev allt helt annorlunda. Tänker inte berätta det här i bloggen, jag har ett privatliv precis som alla andra. Förlorade en person som jag trodde att jag verkligen kunde lita på. Skolkade från två lektioner. Förlorade mina föräldrars förtroende. Bråkade med min mamma. Glömde allt plugg, så mina resultat den här veckan är inte så bra. Hade också match på kvällen. Så musiken gick mig att koncentrera mig och koppla bort allt som hade hänt. Spelade faktiskt bra, enligt mig själv. Vann med 2-0 mot mitt lag så det kändes bra.
Tisdag: Hade friluftsdag/orientering. Började runt 12 men träffade ioanna i skolan runt 10-tiden. Pratade ut om allt som hänt dagen innan och så. Tack för du finns gumman. Orienterade i 2 timmar och sen blev det plugg med ioanna & ishak. Tog sällskap hem på tuben som vanligt. Kom hem och satte igång med plugget direkt. Sen drog jag ner till ip och hade samtal med min tränare, skönt att han är nöjd med mig & tycker att jag utvecklas! Träffade bästis direkt efter, åt thaimat medan vi kollade på min brors match tillsammans med iselin.
Onsdag: Vanlig skoldag. Samhälle, tyska, lunch, matte och sist samhällsprov. Gick helt okej med tanke på hur lite jag hade pluggat. Veronica kom till min skola på hennes långa lunch också. Så jag, hon och yasmine snackade om allting som hänt på senaste tiden osv. Tack för att ni finns tjejer. Mina storebröder och jennie kom och åt middag och så. Mysigt. Pluggade galet i flera timmar. Min lillebror hjälpte mig mycket, så tack för det gubben.
Torsdag/idag: Vanlig skoldag. Blev väckt tidigt av mami. Gick upp, fixade mig, packade väskan och drog till skolan. Kollade inte klockan eller någonting så när jag kom en halvtimme för tidigt. Skolan va helt öde. Gick direkt till ljushallen och somnade i en av sofforna. Vaknade av att min mobil vibrerade, tur där! Hade kemi, engelska, kemi, lunch/håltimme och sist svenska. Tog sällskap hem med karokh och jonthe x2. Har bara chillat sedan jag kom hem. Ska plugga biologi och sedan försöka sova tidigt. Har bara lite samtal som ska ringas innan det.
Så det va mina senaste dagar. Och alla personer som är skrivna med fet stil är det som jag umgåtts med mest, som har hjälpt så sjukt mycket. Vissa som får mig att må bra bara genom att finnas där. Medan några bara får mig att skratta och må bra. Tack för att ni finns allihopa, det betyder sjukt mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0