gulle

Min vän ishak. Turkish boy som bor i staden. Eller halvturk, kvarts grek & kvarts svensk men aa. Galnaste killen jag känner. Smart på många sätt, men dum på andra haha. Glädjespridare. Riktig träningsfreak, fotboll & thaiboxning. Dricker alltid såna där äckliga proteindrycker i skolan. Euw. Iallafall en bild på honom, till dig som frågade på fb, här har du gumman!
Har checkat av lite saker på min lista: biologiläxan, fysträning, duschat, kollat schemat, bytt profilbild på fb, lagt in kläder i garderoben, pratat med min bebis. Har inget speciellt kvar att göra. Bara chilla lite framför datorn till min mami kommer hem. Sedan blir det tv & glass. Mysigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0