Dagens tankar typ

Bild tagen för någon timme sen. Känns verkligen att det börjar bli höst nu. Har halsduk på mig till skolan, skinnjackan är framtagen, har tofflor på mig varje kväll/morgon, använde mina uggs för första gången igår kväll, skolan är som ett kylskåp, solen går ner tidigare & tidigare. Helt ärligt så tycker jag faktiskt att det är mysigt. Innan sommaren så hade jag värsta ångesten, för jag ville inte att sommaren skulle ta slut, att den skulle försvinna lika snabbt som den kom. Alla snackar om deprimerande, kyla, höst, vinter, snö. Det är de vanligaste orden jag hör från tjejer just nu. Herregud andas. Ni kommer överleva en till höst & vinter. Se fram emot det som är bra istället. Julen, nyår, höstlov/jullov/sportlov, åka skidor/skoter, stora mysiga jackor, pepparkakor, tända ljus osv. Längtar faktiskt till & med till all fysträning! Och det är faktiskt sant: om vi inte hade olika årstider så skulle vi inte uppskatta sommaren lika mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0