du tror att du känner mig

Två misslyckade bilder. Inga andra på lager just nu. Tja där! haft en bra dag? Min har varit skit bra iallafall, förutom allt plugg som jag va tvungen att göra när jag kom hem. Men iallafall. Började med sovmorgon till 9:40. Hade bara engelska och sen en 2 timmar lång håltimme. Åkte till globen med ioanna, behövde lite girl time om man säger så. Så ishak blev lite besviken när jag sa att bara jag & hon skulle åka, men han överlever haha. Satte oss på en thairestaurang och åt buffé, sjukt gott. Snackade om allting verkligen. Sen gick vi runt i lite affärer och sedan tillbaka till skolan. Hade biologi och sen håltimme igen. Så jag & ioanna åkte tillbaka till globen, köpte varsin ben & jerry glass och satte oss i centrum. Fick med oss lite godis också innan vi åkte tillbaka till skolan för tredje gången. Chillade med ishak force & jonas i ljushallen och sen hade vi bara samhälle. Slutade runt 16:30, men dagen kändes ändå kort tack vare alla håltimmar. Naaaaajs. Men nu väntar tvn på mig. Vi hörs imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0