det är lördaaaaaag bror

Random bild, thailand 2011. Solen skiner. Vi vann över djurgården med 2-1. Camilla gjorde två mål och jag gjorde assisterna. Min mami har köpt marängswiss glass till mig.
Men samtidigt så skulle jag träffat kip idag, men det blev inte av. Min spotify har fuckat upp sig, min spelningslista med 400-500 låtar är borta. Jag har inga pengar. Mycket plugg som ligger och väntar.
Jaja hej på er! Lägger in nya låtar på min spotify, skit seeeegt. Ska ner till ip och kolla på min brors match vid 18 tiden. Ska försöka plugga lite innan jag drar också. Sen får vi se hur kvällen blir, har inga planer. Imorn blir det match igen. Naaaaajs. Dags att göra något vettigt. Puss
Förresten så fyller min lilla turk Ishak år idag. Grattis bror! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0