Dagens outfit

Tog på mig skit sköna kläder idag, bäääästa. Svarta jeans - H&M | vit body - H&M | lila/vit/grön jacka - lillebrors | svart halsduk - gina | + converse, örhängen & lockigt hår. Basic. Skulle ut i skogen direkt på morgonen på biologi lektionen, så det passade bra. Riktigt roligt faktiskt. "Arbetade" med karokh, jonthe, gonzalo & mohammed. Sen kemi, lunch, matte och sist mentorstid. Träffade mohammed & force på lunchen, spelade biljard och så, naaaajs. Stannade kvar i skolan och pluggade med ishak, fick skit mycket gjort så det va skönt. Har matteprov imorgon, så de där timmarna behövdes verkligen. Träffade lucas i kärrtorp centrum, han är så gullig. Det första han säger är: heeeej emma va söt du är! hur mår du? osv. Det gjorde min dag helt ärligt. Tog sällskap hem med ishak som vanligt. Pluggade tyska glosor direkt när jag kom hem, åt donken som pappa köpte till mig hihi. Sen är det träning snart, eller om nån timme. Vi hörs senare. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0