Dagens inköp jao

Jeans från gina - 499:- | 3 trosor från H&M 99:- | hål i örat i farsta c - 130:-
Tjatja bloggen! Va på min brors match idag på farsta ip, de vann lätt med 5-0 eller något sånt. Sen skjutsade mamma mig till farsta c, orkade inte gå haha. Mötte upp bästis vid donken och åt lunch, snackade om allt som hänt osv. Köpte jeans & trosor, gick runt och kollade lite och så. Sen tog jag hål i örat, det som hade växt igen. Tänkte ta där "uppe" på örat, men kunde inte bestämma mig om jag verkligen ville ha det. Så det kanske blir en annan dag istället. Ska iallafall äta middag snart. Kyckling, klyftpotatis & sås. Min mammas mat är bara för god! Sen blir det mys med familjen eftersom att pappa kom hem idag. Skulle egentligen träffa yasmine, men det funkade inte riktigt. Så vi får ta det någon annan dag. aja vi hörs väl senare. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0