Dagens

Dagens klädsel: svarta jeans, rosa mjukiströja. Plus svart halsduk & tygskor. 
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens blogg: inte läst några bloggar idag faktiskt
Dagens person(er): ishak bror
Dagens mat: kebab, klubba och tuggummi
Dagens dryck: vatten
Dagens film: sagan om ringen på svenska lektionen
Dagens stora händelse: fick 28/33 poäng på matte provet som jag ej pluggat till, bra där!
Dagens köp: inget faktiskt!
Dagens vill ha: pojke
Dagens mest saknade: daniela
Dagens humör: trött, irriterad, allmänt aggressiv haha pms

Ska göra klart min svenska uppgift och sen lämna in den på fronter. Seeeen blir det middag med familjen, längesen faktiskt. Min dag va helt okej. Ishak gjorde dagen bra som vanligt, skönt att han alltid finns där och förstår. Hade svenska, biologi, matte & engelska. Inget speciellt helt enkelt. Missade tuben på grund av vakter som inte släppte förbi oss även fast vi hade sl-kort, ville helt ärligt slå de. Fick vänta 10 min och kom hem runt 14:30 tiden. Match ikväll då. Inte taggad alls, har för mycket i huvudet just nu. Knaaaas. aja nu måste jag äta nånting, min mage är helt tom. Talk to you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0