veronica sluta hata .........

ååååå herregud det va typ 3 dagar sen jag bloggade. Skit dåligt av mig. I KNOW THAT. Men jag har prioriterat skolan & fotbollen, precis som jag alltid gör.
Mina dagar lite kort då:
Tisdag: Vanlig skoldag. Började tidigt och slutade runt 13:30. Kom hem och pluggade tyska, kemi, biologi & matte. Galeeeeet mycket. Åt middag & drog sen ner till ip för att se min brors match. De vann lätt över rågsved. Kom hem och hade bara mys med familjen.
Onsdag: Vanlig skoldag. Började tidigt, massa basic lektioner plus ett tyska prov. Ganska lätt faktiskt! Sen hem, plugga, äta, kolla bajens slutspelsmatcher och sen sova. Standard dag.
Torsdag/idag: Började tidigt, as usual. Hade kemi, håltimme, kemi/engelska redovisning, lunch, biologi & svenska. Tog sällskap hem med grabbarna och kom innanför dörren runt 16-tiden. Ska plugga biologi som är tills imorgon och sen dra till träningen som börjar 17:15. Jalla stress! hinner ej ladda upp nån bild, ni klarar er. Hörs senare pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0