utsidan ler - men insidan orkar inte mer

Har märkt vilka som är mina riktiga vänner på senaste tiden. De som verkligen bryr. De som frågar hur man mår. Som förstår att något är fel, även fast man ler & skrattar. Att fejka lycka är det svåraste som finns. Men man lär sig snabbt, tro mig. Men vissa kan man inte lura. De som känner en bra ser igenom det, det går inte att lura sina bästa & närmaste vänner. En av mina närmaste kill kompisar sa såhär till mig i fredags: Man ser det i dina ögon gumman. Och när du skrattar. Vill gå tillbaka till den första månaden i skolan, när jag kunde få dig att skratta sådär lätt. Jag vet att du klarar dig och bara blir starkare. Men du är inte värd det här.
Tack till mina fina vänner & min familj. Det bästa som finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0