Trusting you is my decision. Proving me right is your choice.

Har seriöst inte en enda krona just nu. Även fast jag inte shoppat på typ 2 veckor. Pappa köpte en adidasjacka till mig, bara 1500:- så han bara impulsköpte haha tack! Skit fin på faktiskt, plus att den är varm. Sen kom mami hem med en ny britney spears parfym till mig i fredags. Min höll på att ta slut, så det behövdes.
Det jag köpt den här månaden:
• presenter till två vänner • present till storebror • mackor i skolan • tuggummi • pengar till mobilen 3 gånger, lite mer än 450 kr.... • donken två gånger
Men pengar rullar in på mitt kort den 25, så jag klarar mig. Ska faktiskt spara nästa månad.
Aja ska snart till kärrtorp och kolla på min brors match. Solen skiner, jag har koll på den mesta plugget, har planerat hela veckan och snart är det höstlovet. Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0