lite info om hon som inte bloggar

Hon var alltid kapten när vi spelade i TIF
Man kan prata med henne om exakt allt!
Hon har nog en av sveriges finaste kroppar
Hon tycker att nästan all svensk musik och film suger (utom bla medina, ison&fille, newkid, panetoz)
Hon dricker aldrig upp all läsk i burken/flaskan, jag får alltid dricka minst en fjärdedel
Hon kan knappt prata utan att använda händerna
I 9an slog hon mig i huvudet med en fet jävla tygrulle bara för att hon hade pms
Hon slåss när hon har pms
Hon bränner sig 8/10 gånger när hon steker något hemma
När hon ska berätta att hon blev irriterad på nån immiterar hon ofta en morrande hund
Hon säger ofta att hon är skiiiiiit hngrig men det slutar att hon äter skit lite
Sist hon sprang mini-maran kom hon 2a av en massa bla friidrots löpare
Jag får inte ta kort med hennes iPod längre...
Hon hade guldkort på grönan iår, fjortis?
Hon blev äggad under ett bråk i 8an
Hon har alltid vart naturligt blond tills typ 7an då hon började bli cendre/ljus brunett (färgat bort de antal gånger dock)
Hennes bror brukar fråga varför hon har ögonbrynen i pannan
Hon har alltid spelat på mittfältet, men nu har hon fått cp-ryck och blivit back
Jag har fått henne att börja rapa
Hon köper alltid glass på donken
Ett gulligt sms kan göra hennes dag såhäääääääääääär lätt
Hon har nog aldrig vart riktigt arg på mig (e förvånad)
Kan sjuuuuuukt många låtar
Under vintern i 8an lyckades hon halka 2 gånger på mindre än en minut, klantarsle
Förut hade hon ett beroende av kokosbollar (sånna där ljusa o mjuka)
Hon hatar oliver
Te är också helt borta hon henne
Innan den blev lagad cp'ade hennes mobil och skrev k åt allt
En gång gick hon ut i bara trosor, tröja o flipflopps när hon skulle rasta hunden (eller minns jag fel?)
Vår förra mentor satte en korv på hennes extra skåpnyckel, men ville sen absolut ha tbx den! karin♥

har dock hoppat de grövsta för din skulle gullet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0