Dagens: bra - dåliga - outfit

Dålig bildkvalité eftersom jag fortfarande inte hittar min kamera... Det här hade jag iallafall på mig idag: mjukisar - bikbok | linne - bikbok | svart glansjacka - vero moda | tygskor - dinsko | halsduk - gina | armband - thailand | plus håret utsläppt, lite smink och min basic väska.
Kom hem för ungefär 2 timmar sen. Ska ta tag i engelska läxan snart. Har iallafall varit både en bra och dålig dag. Ungefär såhär:
Dåligt:
Fick reda på att vi ska ha 6 mattelektioner varje vecka från och med nu, istället för 4 st. Så på måndagar har vi 3 timmar matte. Yeeees döda mig...
Bråkade med en vän pga att vi två alltid vill ha rätt. Blev helt kall stämning på de sista lektionerna haha. Den här gången va det faktiskt hans fel. Meeeen vi löste det efter skolan iallafall.
Gav mina sista kronor till ishak, så jag kunde inte köpa nån macka eftersom de ej tar kort.....
Bra:
Gick upp i tid, åt frukost, glömde ingenting hemma & hann med tuben.
Slutade 15 min tidigare. Värsta grejen haha.
Hittade min mysiga tjocktröja i väskan, så jag inte behövde frysa på vägen hem.
Snackade med cami som opererade sig igår, ska träffa henne imorgon!
Mami hade gjort mat & nybakat bröd när jag kom hem från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0