bekännelser

Älskar Coldplay, finns inget bättre!
Är kär i MoroccanOil
Jag tänker på killar säkert minst 60% av min vakna tid, drömmar 90%
Önskar jag kunde sjunga bra, då kan man sjunga högt utan någon klagar
Hatar personer som tror för mycket om sig själva
Kollar jag på tv är det bara Mtv, 3an eller 5an som gäller (enda undantagen är när det är fotboll)
Såg Kenza idag (wooooooow säger alla då..)
När jag har inlämningar sitter jag uppe hela natten innan och skriver, ist för att fördela arbetet på fler dagar
Har aldrig gillat mjölk, bara tanken får mig att må illa
Är redan galet skoltrött, tackar mina girls som håller dagarna lysande
Tror ofta för bra om folk, blir därfor ofta besviken på andra
Har höga krav på mig själv, men gör lite för att nå dem
Trodde på Gud när jag var liten och bler skit sur när pappa sa att han inte fanns
Värsta jag vet är att gråta
Min farfar dog innan jag föddes
Jag kan inte spara pengar, helt omöjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0