snabbt om min dag innan plugget

Började 10.15 med lite Naturkunskap, snackade om djurförsök osv. Därefter körde vi på lunch, åkte till skanstull för att besöka subway. Väl inne träffade jag på Araz, satt och snackade med han tills han skulle dra. Trevligt att träffa gamla F:are. Saknar fan min gamla klass, som Araz sa: reunion! Jaja, därefter drog vi oss mot Tc, gick snabbt in på Cubus innan vi köpte smoothies i Gallerian. Sen var de raka vägen till Naturhistoriska. Sist in och sist ut var vi. Chill dag iaf. Har precis sagt hejdå till syrran och Olda. Trevligt att träffa dem, och stämningen hemma var på topp. Blev bara bättre när Sverige fixade en vinst mot Holland. Tung känsla! Nejmen nu ska jag sätta mig och plugga järnet hela natten! Får se hur död jag är imorn.. Fuckar mitt eget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0