Snabbis om helgen

Bloggen har som sagt vart öde sen i torsdags. Kör ett likadant inlägg som Emma, för att uppdatera er om varför man inte bloggat. Hela helgen var inte alls som planerad, ganska failad, men slutade trevligt.
Fredag: Skola som vanligt och prov i historia sista lektionen. Stannade kvar en timme och skrev en uppsats med Hanna. Skyndade hem för att skriva klart den och sen skicka in den. Lyckades skicka fel fil och den rätta kom in lite efter utsatta tiden, men tror och hoppas att det löser sig. Sen drog jag till stallet nån timme och därefter handlade jag och mami på Maxi. Väl hemma duschade jag bara innan jag drog ut och mötte upp Olivia. Tågluffade i brist på annat. När hon runt 23,30 drog hem drog jag in till Gullmars, mötte upp Chama och Karin. Vi drog in till Hornstull till Neds kompis. Skitfin lägenhet, verkligen! Var där med runt 7 grabbar, riktigt trevligt. Sen hem landade man hemma runt 03,30.
Lördag: Började dagen med att åka in till Forum Nacka med Olivia. Fick med mig en skinjacka hem. Billig och bra. Var där några timmar innan de va dags att skynda hem. Blev snabb middag och städning innan jag drog mig mot liljeholmen med Chama för att möta upp de andra. Drog oss sen mot Gullmars för att möta upp lite annat folk. Hängde där nån timme innan alla fick nog av allt kaos och vi trog oss hem till Tyson i Stureby. Hade kul där oxå, varvade chill med lite kaos och boll ute. Drog mig hem samtidigt som de andra tjejerna och landade åter igen hemma vid 03,30.
Idag: Ska börja dra mig mot lite träning innan matchen på Råsunda. Bara en snabbis, sen möter jag upp Tove och kaosar i klacken på sista hemma matchen. Tagga tiiiiiill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0