No I dont believe in any god, but I believe in myself.

Fyra webbcam bilder tagna nyss. TJAAAAA. Sitter och värmer mig med min brors tjocktröja, love it! Skit stor och mysig, plus att den är snygg också. Visst det är en killtröja, men vet ni hur mycket jag bryr mig? Typ såhär mycket:              . Alltså ingenting. Vann matchen med 4-3 förresten, så jävla skönt! Träffade bästis ett tag också, hade lite att prata om oså. Sen drog jag hem & åt middag, plus fruktsallad som mami hade gjort till efterrätt. Ska sätta mig framför tvn och kolla några avsnitt av Lost, pappa köpte sista säsongen till mig. ååååå vad jag älskar mina föräldrar just nu. Hoppas ni har en bra lördag. Puss /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0