Never regret something that once made you smile

Bild tagen nyss. Min sköna hollister tröja som jag glömde visa bild på. Hej folket. Har fortfarande inte hittat min kamera, så det blir bara bilder med ipod/webbcamen/mobilen, eller gamla bilder från arkivet. Dags att uppdatera lite. Skola som vanligt idag, hade sovmorgon till ungefär halv 10, det behövdes verkligen. Träffade annifrid på vägen till tuben så vi tog sällskap. För länge sen vi träffades, hade saknat henne. Hade iallafall kemi, lunch, matte & sist mentorstid. Stannade kvar någon timme och gjorde klart ett grupparbete. Pratade lite med en vän som inte mådde så bra och sen tog vi tuben hem tillsammans. Måste plugga kemi nu eftersom att jag har prov imorgon. Hög musik & tuggummi så kommer jag kunna koncentrera mig.
Går i skolan från 8-17 imorgon. Samhälle, tyska, 3,5 timmes hål/lunch & sist 2 timmars kemiprov. Så jag ska försöka sova tidigt ikväll. Alltså ingen mer bloggning från mig idag. Puss på er finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0