Lördagens inköp

Glömde helt bort det här. Men ajaaaa bättre sent än aldrig. Två bhar från cubus, den vita köpte jag i svart men den fanns inte på hemsidan. Plus trosor som jag inte orkade fixa bild på. Sen mascara & foundation från åhlens. Kommer inte ihåg priset på nånting. Kanske beror på att mamma betalade åt mig hihi tack mami!
Hej förresten! Gick upp sjukt tidigt idag fast jag har studiedag. Vaknade runt 9 tiden, gick upp direkt, satte på mig min mjukisdress och åt frukost. Skönt att ingen är hemma faktiskt, helt tyst & lugn. Har faktiskt hunnit med lite plugg också. Lärt mig ungefär 100 glosor till tyska provet. Stolt över mig själv! Ska börja med biologin och sen rulla vidare med kemin. Plus att jag måste kolla igenom matte skiten också. Åh stress. Bättre att få allt gjort iallafall. Ska träffa jeni i globen lite senare också. Saknar henne så galet mycket. Men nu ska jag ta alla böcker till sängen och plugga. Kommer säkert somna haha! Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0