inga bilder på den här datorn

Förlåt för dålig uppdatering. Ska bli bättre från och med nu! Men min helg har varit rätt full, så därför har jag inte hunnit med bloggen tyvärr. Senast jag bloggade va i torsdag, så ni får en snabb uppdate av vad jag gjort de senaste dagarna.
Fredag: Vanlig skoldag. Började 8:30, slutade runt 14. Sprang med ioanna till kärrtorp centrum för att hinna med tuben. Gick av i skanstull där jag skulle träffa jeni eftersom vi skulle hem till camilla. Köpte lite saker till cami och sen satt vi på donken nån timme. Tog tuben till slussen, buss till nacka station och sen tappade vi bort oss. Det blev kaos helt enkelt. Gick till sickla centrum där mamma skulle hämta oss runt 18 tiden. Lämnade jeni i dalen och sen åkte jag & lillebror hem till våran bror och hans tjej i sköndal. Åt tacos och hade filmmys med massa gott. Kom hem runt 00-01 tiden. Mysig fredag.
Lördag: Vakande tidigt. Pluggade galet men har fortfarande massa saker kvar... Drog ner till ip och spelade boll med min bror. Avslutade med att springa på löparbanorna. Cyklade hem, åt lunch och sen åkte jag och mamma till globen. Hjälpte henne bara att handla oså. Sen skjutsade pappa mig till ioanna & nicki runt 16-17 tiden. Åkte helt random till heron city och bowlade och åt haha. Kom tillbaka runt 22, kollade på film och myste och sen kom jag innanför dörren precis innan 00.
Idag/söndag: Idag då. Har massa plugg att göra: biologi labbrapport, svenska uppsats, tyska glosor, matteprov på onsdag & biologi redovisning på torsdag. Så jag är antagligen hemma hela dagen. Mina föräldrar ska bort så jag & min bror tar hand om hunden oså. Vill bara ta det lugnt och vila inför en ny vecka.
Men vi hörs senare när jag har checkat av några saker på listan. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0