I fell asleep with the lights on

Har köttad som en jävla galning sen jag kom hem vid 22. Krigat med min jävla data som inte kan spara word-dokument så att dem går att bifoga på fb/hotmail. Men fick iväg de utan en bifogad fil och bara msaa text istället. Bättre än inget? Har även gjort svenskan, eller typ iaf. Har precis satt mig med historia uppsatsen. Försökt tagga mig själv på att skriva långt osv osv. Men då visar det sig såklart att man bara ska skriva max ett A4!? Tagg i onödan. Så ska försöka hålla mig till ett liten A4. Men det gör ju iof att det går snabbare att bli klar. Så satsar på att komma i säng runt 3 idag igen. Morgondagen kommer vara riktigt tuff me min lilla sömn jag haft under hela veckan. Ska dock till fina Råsunda efter skolan, köpa biljetter till söndag med Tove och Hanna. Så jävla tagg! Sista hemma matchen avslutas i klacken. Toppat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0