hiss / diss

H I S S

Lov:
Som vanligt en självklar hiss! Efter två månaders pluggande är man förtjänt av ett lov. Ladda batterierna eftersom skolan bara blir tuffare efter lovet.
Moster: Ska bli moster vilken dag som helst. Känner mig en aning gammal när jag blir kallad det av pappa, men ska bli sjukt kul med en systerson! Ska lära honom hur man behandlar tjejer rätt.
Musik: Räddar en i såååå många stunder! Får en att känna sig mindre ensam när man sitter på nattåget hem och även i andra stunder. Vad vore livet utan musik?
Prommenader med bra sällskap: Körde en sån igår på väg hem. Sket i tuben, även om vi skulle kommit hem snabbare med den. Tog sällskap med Tyson från Gullmars till Blåsut där vi gick skiljda vägar.
D I S S
Tjat om killar: Förlåt men är så jävla trött på att varannan tjej skriver på fb eller klagar på att dem vill ha en pojkvän. I somras var det ingen som skrev så? Ska ni kasta dem när det börjar bli varmt eller? Visst skulle jag inte heller banga på en, verkligen inte, men bara för jag skriver ut det så kommer inte min drömkille knacka på mitt fönster. Snälla..
Depprimerande statusar: Bara fb dissar höhö. Men allvarligt, nån gång ibland är det helt okej att tycka att alla ska veta hur man mår. Men när man ständigt skriver om hur synd det är om sig själv, bara den har problem osv börjar jag lessna. Om du har så många problem, sök upp nån som kan hjälpa dig med dem? Tror inte alla era fb vänner har lust att veta om alla era problem. Positiva tankar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0