Helt beroende av tuggummi hehehe

Såhär ser det ut på mitt skrivbord just nu. Rubriken talar faktiskt sanning, är helt beroende av tuggummi. Koncentrerar mig mycket bättre av det. Tar minst 3 stycken i skolan, sen på varje träning & match. Presterar bättre då, även fast folk inte tror på det. De där beauty & focas fattar jag inte riktigt. Men activ blir jag helt hypad av hahaha brukar ta ett sånt när jag är påväg till skolan och är skit trött. Det hjälper galet mycket!

Hej förresten! Bild tagen för 1 minut sen. Ska rulla mot tuben snart och åka till stan med jeni. Får se vad vi hittar på, kanske fika eller så. Ska iallafall köpa en sak som jag kollade på i fredags, så det får ni se senare. Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0