FML day

Dålig bloggning från min sida i helgen. Men är ju trots allt helg som sagt. Fredagen spenderades faktiskt hemma med mami och hundarna. Gårdagen bjöd på annat. Skulle från början dragit ut till nacka på grejer, skulle tydligen vara fett. Men beslöt mig för att dra på bio med Hanna istället, och ev åka ut dit senare. Enligt mig var de bästa valet nånsin. Fick höra att polisen hade vart på besök där borta. Idioter som sumpar en massa.
Idag ska de bokas tid för klippning och färgning av håret. Sen bara plugga. Har tydligen åtta olika saker i skolan den här vecka. Jag visste dock bara om 4 tills igår när jag kom hem och kolade klassens grupp på fb. Fuck My Fucking Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0