Don't judge me because of my past

Måste verkligen klippa mig, håret börjat bli helt slitet.... Heeeej förresten. Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt. Veronica ville gå på bio, men sen fick jag inte gå ut, så jag hade bara planerat för en filmkväll hemma. Men sen ringde min bror runt 20-tiden, så jag åkte med mina storebröder och min brors tjej till sickla och gick på bio. Kommer inte ihåg vad filmen hette haha, någon action/thriller om ett virus som spred sig i hela världen osv osv. Kom hem vid 12 och somnade direkt. Har struntat i datorn nästan hela dagen, förlåt för det. Har tagit hand om hunden, får 250:- av mami sådära. Som jag verkligen behöver just nu. Sen har jag skrivit en labbrapport och pluggat matte. Är stolt över mig själv! Mamma & lillebror kommer hem om nån timme. Aja ska gå till köket och hitta något gott att äta. Puss på rumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0