Autumn

Bjuder på lite suddiga bilder från idag. Kommer bättre framåt kvällen. Tja hej shoo tjaba hola. Vanlig skoldag. Började 8:30. Svenska biologi matte lunch engelska. Slutade runt 14. Jennifer kom till min skola lite innan jag slutade. Så hon, jag, ioanna & ishak tog sällskap på tuben. Ioanna bytte i slussen & ishak drog hem till gamla stan, medan jag & jeni drog vidare. Satte oss och fikade i gallerian och snackade oså. Behövde träffas ett tag eftersom hon åker till spanien imorgon och är borta i 2 veckor. Kommer sakna henne verkligen. Ska fixa lite mat & sen mysa framför tvn och njuta av att mina föräldrar inte kommer hem förrän om 1,5 timme. Lillebror är på cup fram tills söndag kväll och pappa åker till fjällen imorgon och är borta i 10 dagar. Alltså är det bara jag & mamma hemma de närmaste dagarna. Myyyyyys. Vi hörs senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0