Jag älskar min mammas kommmentarer på bilder hahaha

Mamma - Men emma vad gör du? Är du efterbliven eller?
Mamma - Men guuuuud vad gullig emma.
Mamma - Vad har hänt med din mage gumman? Ätit lite för mycket glass kanske? hihihi
Mamma - Du ser ut som en luffare i de där kläderna hahaha.

Dålig uppdatering från mig de senaste 24 timmarna. Eller från veronica också. Hade mycket att göra igår. Hjälpte mamma med massa saker här hemma, sen pluggade jag lite där emellan också. Duschade och åt frukost/lunch och mötte sen bella runt 15. Tog en promenad och sen drog vi hem till mig och myste lite, kollade på film osv. Åt middag hemma med bella och familjen och sen tog vi en långpromenad med cassie. Träffade också linnea emma och jenny ute, trevligt trevligt. Kom hem runt 21-22. Kollade idol röstningen, ett avsnitt av kniven i hjärtat, pratade med min bebis i telefon nån timme och sen somnade jag. Chill dag.
Idag då. Pappa kom hem idag, efter att ha varit borta i 1 vecka. Har städat och fixat hela förmiddagen. Får gäster ikväll så det blir god mat & efterrätt, filmmys med ungdomarna och sen en sväng till kyrkogården och tända ljus. En bra lördag helt enkelt. Dags att fortsätta hemmafru jobbet! Puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0