I made you

Tja fan! Känns som jag knappt bloggar nånting nuförtiden. Men jag försöker så mycket jag hinner. Hade ju som sagt träning i måndags. Tuff konditionsträning, sprang i 1 timme och hade sen fys/styrka. Hem duscha äta sova. Tisdag hade jag bara en lektion, så slutade 9:30. Drog hem och pluggade/åt/chillade. Sen bollträning på kvällen. Och som vanligt hem äta duscha sova. Idag då: bara samhälle & b-språk. Sen lite plugg och efter det drog jag & ioanna in till stan och fikade/åt på waynes. Mysigt som vanligt med min fina. Sen hem/äta och sen direkt till utvecklingssamtalet, som faktiskt gick skit bra! Vet egentligen inte varför jag bloggar när jag har ett läxförhör och en muntlig redovisning imorgon, plus en labbrapport som ska vara inne om 5 timmar. Åh stress! Dags att runda av. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0